Máte dotaz spojený s nákupem matrací na našem e-shopu? Podívejte se do sekce Často kladených dotazů. Nenašli jste odpověď na vaší otázku? Napište nám, rádi vám pomůžeme.

NÁKUP

Musím se během nákupu registrovat?

Registrace v našem e-shopu není nutná, v budoucnu vám ale ušetří čas s vyplňováním doručovacích údajů. Nákupní proces u dalších objednávek je díky ní rychlejší a umožní vám zpětně nahlížet do historie nákupů.

PLATBA

Jak mohu objednávku zaplatit?

  • na dobírku – hotově nebo kartou při převzetí zásilky,
  • bankovním převodem, 
  • platbou online přes zabezpečenou platební bránu GoPay.

Co dělat, když online platba neproběhla?

Pokud se vám platba online nezdařila, zaplaťte objednávku převodem a jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky.

Platební údaje

Číslo účtu:

288774186/0300

IBAN CZ94 0300 0000 0002 8877 4186

Pokud objednávku nezaplatíte do 7 dnů, bude automaticky zrušena.

OBJEDNÁVKA

Kolik stojí doručení objednávky?

Všechny objednávky vám po celé České republice doručíme zdarma

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Lhůta pro vyřízení objednávek závisí na dostupnosti vybraného produktu. Matrace, rošty, toppery a polštáře, které jsou skladem, vám obvykle vám budou doručeny během tří pracovních dnů. Výrobky, které na skladě nemáme, pak odesíláme během 14 pracovních dnů. Informace o dostupnosti najdete v detailu každého produktu.

Jak zjistím stav své objednávky?

Ke všem objednávkám odesíláme automaticky generované e-maily o přijetí objednávky, přijetí platby, předání objednávky k vyřízení a odeslání objednávky. Registrovaní uživatelé si mohou zobrazit stav objednávky kdykoliv po přihlášení do účtu na našem e-shopu a zobrazení historie nákupů.

Co dělat, když jsem neobdržel potvrzení objednávky?

Pokud vám po odeslání objednávky nepřišel potvrzující e-mail, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu telefonicky na telefonním čísle 605 188 620 nebo e-mailem na adresu prodejna@matracesembella.cz.

Mohu svoji objednávku zrušit?

Jestliže jste platbu dosud neprovedli, zašlete nám žádost o storno objednávky na e-mail prodejna@matracesembella.cz. Pokud jste však objednávku již zaplatili, pravděpodobně se už vyřizuje a pro její zrušení je nutné odeslat vyplněný formulář pro vrácení, který najdete ke stažení zde. V případě, že už byla objednávka předána dopravci, storno bohužel není možné.

Mohu svoji objednávku změnit?

Odeslané objednávky bohužel měnit nelze. V případě, že jste zadali nesprávné doručovací údaje a objednávku jste ještě nezaplatili, můžete ji stornovat odesláním vyplněného formuláře pro vrácení, který najdete ke stažení zde. Následně vytvořte objednávku novou. Pokud již byla objednávka předána dopravci, změny ani storno provést nelze.

DORUČENÍ A VRÁCENÍ

Jak je matrace zabalena?

Matrace doručujeme v pevné krabici, stočené a zabalené v ochranné fólii. Ke každé objednávce přikládáme informační leták a praktický nožík na rozřezání fólie.

Vrácení a výměna matrace

Protože váš komfortní spánek je pro nás na prvním místě, máte u nás 30 nocí zdarma na vyzkoušení matrace. Pokud s ní nebudete spokojeni, neporušenou a bez známek poškození nám ji můžete vrátit a vyměnit za jinou.

Mějte na paměti, že pokud jste doposud spali na nekvalitní matraci, možná pro vás první rána na té nové nebudou příjemná. Vaše tělo je jednoduše na něco zvyklé a ze začátku pro něj může být spaní ve zdravé poloze značně nepohodlné. Pokud si ani po 7 až 10 dnech na novou matraci nezvyknete, doporučujeme ji vyměnit.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Reklamovaný výrobek bezpečně zabalte, aby se během přepravy nepoškodil. Dále je potřeba vyplnit formulář „Reklamace zboží“, který byl přiložen k objednávce, popřípadě ho najdete ke stažení zde.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

Vaši reklamaci vyřídíme během 14 dnů od doručení reklamovaného výrobku, peníze vám pak vrátíme zpět do 30 dnů na účet, který jste uvedli v objednávce. Naše reklamační oddělení můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailové adrese prodejna@matracesembella.cz. 

GDPR

Kde najdu více informací ohledně zpracování osobních údajů?

Seznamte se prosím s informacemi, zveřejněnými na našem webu:

Oznámení o ochraně soukromí na webových stránkách

Oznámení společnosti Recticel o ochraně osobních údajů pro zákazníky, koncové uživatele a dodavatele

Ve věci osobních údajů nebo jejich zpracování nás kontaktujte přes kontaktní formulář: https://matracesembella.cz/napiste-nam, email: soukromídat@matracesembella.cz nebo tel.: (+420) 605 188 620.