Problém s výběrem matrace? Chcete vědět, jak spát zdravě a pohodlně? Chcete vědět, jak koupit správnou matraci? Pomůžeme vám v tom?

REGISTRACE

1. Musím se zaregistrovat, abych mohl nakupovat?

Ne, není nutné mít přihlašovací údaje.

Lze nakupovat bez registrace. V tomto případě však není možné nahlížet do historie nákupů. U dalších objednávek bude nutné opět vyplnit doručovací údaje.  

2. Jak se zaregistrovat v e-shopu?

K provedení registrace klikněte na "Přihlásit se" a následně "Registrovat". V dalším kroku uvedete požadované údaje. Po kliknutí na „Uložit” bude odeslán e-mail s aktivačním odkazem. Po kliknutí na odkaz je možné nakupovat. 

3. Co mám dělat v případě zapomenutého hesla?

V případě zapomenutého hesla klikněte na „Zapomněli jste své heslo?” a uveďte Váš e-mail, který jste uvedli během registrace. Na uvedený e-mail bude odesláno nové heslo.

4. Mohu provádět změny nebo doplňovat adresní údaje, které jsem dříve uvedl?

Lze měnit adresní údaje - po přihlášení klikněte na „Adresy”.

OBJEDNÁVKY

1. Jaká je lhůta vyřízení objednávek?

Lhůta vyřízení objednávky závisí na dostupnosti vybraného modelu matrace. Matrace, které jsou skladem, budou doručeny během 3 pracovních dnů. Ostatní matrace budou doručeny během 14 pracovních dnů. U každé matrace v obchodě je uvedena informace o její dostupnosti.

2. Jak podat objednávku?

Vyhledejte výrobek, který Vás zajímá. Můžete to provést dvěma způsoby: ve vyhledávači v horní části webové stránky nebo přes záložky (matrace -> hybridní, pěnové, pružinové matrace).

Přidejte výrobky do košíku tlačítkem "Přidat do košíku" a pokud máte vše vybráno, klikněte na "Přejít do košíku" nebo na ikonku košíku v horní části stránky. 

V košíku ověřte, zda jste přidali všechny požadované výrobky, vyplňte příslušné pole ve formuláři a klikněte na tlačítko "Objednávka".

Pokud plánujete časté nákupy, během vyplňování údajů uveďte heslo - tím způsobem si založíte v obchodě účet. Pokud chcete zaslat zásilku na adresu jinou než fakturační, uveďte obě adresy. Po založení účtu v obchodě online ušetříte čas na vyplňování formulářů během příštích nákupů. 

V našem obchodě můžete platit 3 způsoby:

* na dobírku - hotově nebo kartou při převzetí zásilky u matrací do 120 cm včetně, nebo pouze hotově u matrací od 140 cm.

* tradičním elektronickým převodem - při objednání výrobku;

* rychlým internetovým převodem GoPay - při objednání výrobku.

Pokud vše souhlasí, klikněte na tlačítko "Objednat s povinností platby".

Pokud jste zvolili platbu při převzetí, obdržíte e-mail s potvrzením transakce, pokud platbu online, bude zobrazen seznam bank, u kterých můžete platit. Vyberte příslušnou banku a postupujte dle pokynů. Po zaplacení budete přesměrováni zpět do obchodu a obdržíte informaci o úspěšné transakci.   

3. Jsou všechny výrobky zobrazené na webu dostupné?

Na webu jsou zobrazeny všechny dostupné výrobky z naší nabídky. U každého výrobku je uvedena lhůta doručení. Část matrací je doručena během 3 dnů, část během 14 dnů.

4. Je vložení výrobku do košíku zárukou jeho rezervace?

Vložení výrobků do košíku neznamená jejich rezervaci.

5. Během podání objednávky byla uvedena chybná adresa

Nemáme možnost změnit Váš e-mail. Kontaktujte nás na: prodejna@matracesembella.cz

6. Mohu zjistit stav vyřízení objednávky?

Stav objednávky je zobrazen v historii objednávek u registrovaných zákazníků. Všichni zákazníci obdrží automaticky generovaný email s informací o stavu objednávky: potvrzení přijetí objednávky, případně potvrzení přijetí platby, předání objednávky k vyřízení, odeslání objednávky. Poslední email obsahuje číslo přepravního listu.

7. Neobdržel jsem potvrzení objednávky

Kontaktujte nás: tel. (+420) 605 188 620, email: prodejna@matracesembella.cz

8. Mohu provádět změny v podané objednávce?

V souladu s Obchodními podmínkami nelze měnit již podané objednávky. 

Pokud jste neuhradili objednávku, můžete ji zrušit při použití formuláře pro zrušení nebo zaslat žádost o zrušení na email  prodejna@matracesembella.cz a podat novou objednávku se správnými údaji. Pokud jste již objednávku zaplatili, použijte formulář pro vrácení. Vyřízení zrušené objednávky bude zastaveno, pokud balík nebyl již odeslán.

9. Jak mohu zrušit objednávku?

Objednávka byla předána k vyřízení ihned po jejím podání a/nebo zaplacení. Pokud jste dosud neprovedli platbu za objednávku, můžete ji zrušit při použití formuláře pro zrušení nebo odeslat žádost o zrušení objednávky na email prodejna@matracesembella.cz a podat novou objednávku se správnými údaji. Pokud jste již objednávku zaplatili, použijte formulář pro vrácení. Vyřízení zrušené objednávky bude zastaveno, pokud balík nebyl již odeslán.

10. Mohu převzít objednávku v kamenném obchodě?

Objednávku převzít nelze v kamenném obchodě.

11. Mohu objednat výrobek za

Není taková možnost. Pracujeme na tom, aby se to do budoucna změnilo.

12. Podal jsem několik objednávek. / Koupil jsem víc než jednu matraci. Lze je odeslat v jednom balíku?

S ohledem na rozměry matrací nemáme možnost spojit dva nebo více kusů do jednoho balíku. 

Každá matrace je zabalena a odeslána v samostatném obalu. V případě objednání výrobků s různou lhůtou převzetí budou všechny objednané matrace odeslány po kompletaci celé objednávky. 

PLATBA

1. Jak mohu zaplatit objednávku?

V našem obchodě můžete platit 3 způsoby:

* na dobírku - hotově nebo kartou při převzetí zásilky u matrací do 120 cm včetně, nebo pouze hotově u matrací od 140 cm.

* tradičním elektronickým převodem - při objednání výrobku;

* rychlým internetovým převodem GoPay - při objednání výrobku.

2. Jak a kdy obdržím fakturu za objednávku?

Fakturu za objednané zboží zašleme na email následujícím způsobem:

* u platby na dobírku zašleme zálohovou fakturu a po zaúčtování došlé platby zašleme prodejní fakturu.

* u platby tradičním převodem zašleme zálohovou fakturu a po zaúčtování došlé platby zašleme prodejní fakturu.

* u platby rychlým převodem GoPay zašleme prodejní fakturu.

3. Platba GoPay za objednávku se nezdařila. Jak mohu zaplatit objednávku?

Nelze opakovaně generovat odkaz pro platbu v servise GoPay. V této situaci zaplaťte za objednávku tradičním převodem na níže uvedený účet, v názvu převodu uveďte číslo objednávky:

288774186/0300 (IBAN CZ94 0300 0000 0002 8877 4186) (platby z ČR)

Kontaktujte nás: tel. (+420) 605 188 620, email: prodejna@matracesembella.cz

Po 7 dnech, pokud nebude provedena platba, bude objednávka automaticky zrušena.

4. Na jaký bankovní účet mám zaslat platbu za objednávku?

288774186/0300 (IBAN CZ94 0300 0000 0002 8877 4186)

V názvu převodu uveďte číslo objednávky. 

5. Co mám dělat, pokud jsem vybral platbu on-line a neprovedl jsem platbu?

V této situaci uhraďte objednávku tradičním převodem na níže uvedený účet, v názvu převodu uveďte číslo objednávky:

288774186/0300 (IBAN CZ94 0300 0000 0002 8877 4186)

Kontaktujte nás: tel. (+420) 605 188 620, email: prodejna@matracesembella.cz

Po 7 dnech, pokud nebude provedena platba, bude objednávka automaticky zrušena. 

6. Mohu po podání objednávky změnit způsob platby?

Za tímto účelem nás kontaktujte: tel. (+420) 605 188 620, email: prodejna@matracesembella.cz

7. Je změna způsobu platby na "kurýrní dobírku” zpoplatněna?

Změna způsobu platby není zpoplatněna. Částka za objednávku se nezmění. 

ODESLÁNÍ A DORUČENÍ

1. Jaká je lhůta odeslání zásilky?

Lhůta vyřízení objednávky závisí na dostupnosti vybraného modelu matrace. Matrace, které jsou skladem, budou doručeny během 3 pracovních dnů. Ostatní matrace budou doručeny během 14 pracovních dnů.  U každé matrace v obchodě je uvedena informace o její dostupnosti. 

2. Jaká je cena dodání balíku?

Nabízíme dopravu po celé České Republice zdarma.

3. Jak jsou zásilky baleny?

Matrace jsou zabaleny do ochranné fólie, stočené a zabalené do pevného kartónu. Uvnitř kartónu je obálka s informačním letákem a nůž k rozřezání fólie na matraci. 

4. Bude mne kurýr kontaktovat telefonicky před doručením?

Kurýr není povinen Vás telefonicky kontaktovat před doručením. Zpráva o odeslání zboží je zaslána na email. Pomocí odkazu můžete sledovat stav zásilky. 

5. Co se stane se zásilkou, pokud nebudu přítomen během doručování?

U platby „na dobírku" kurýr uskuteční max. 2 pokusy o doručení zásilky. Po 2. neúspěšném pokusu bude zásilka vrácena zpět do sídla firmy.

6. Mohu zaplatit kurýrovi platební kartou při odběru zásilky na dobírku?

Platba platební kartou je možná pouze v případě, pokud během podání objednávky byl zobrazen a zvolen tento způsob platby. 

VÝMĚNA A VRÁCENÍ

1. Lze provést výměnu výrobku koupeného v obchodě online?

Výrobek nelze vyměnit. Zboží lze vrátit a podat novou objednávku dle platných podmínek obchodu. 

2. V jaké lhůtě mohu vrátit výrobek?

Kdykoliv můžete vrátit libovolný počet výrobků během 14 dnů ode dne obdržení zásilky. 

3. Jakým způsobem mohu vrátit výrobek?

V případě vrácení části nebo celé objednávky vyplňte formulář pro vrácení, který je ke stažení na webu, a odešlete jej přes kontaktní formulář nebo na email prodejna@matracesembella.cz. 

4. Mohu výrobek koupený v obchodě online vyměnit/vrátit někde v kamenném obchodě?

Nelze vyměnit/vrátit objednané výrobky v kamenném obchodě. 

5. Mohu odeslat výrobek na dobírku?

Ne, to nelze. Internetový obchod nepřijímá zásilky odeslané na dobírku. 

6. Jakým způsobem jsou vráceny peníze za odeslané výrobky?

Peníze budou vráceny na číslo účtu uvedené ve formuláři pro vrácení / reklamačním formuláři během 30 dnů, počínaje dnem doručení vráceného výrobku do sídla firmy.  

7. Jaká je lhůta vrácení peněz za odeslaný výrobek?

Peníze budou vráceny během 30 dnů, počínaje dnem doručení vráceného výrobku do sídla firmy.

REKLAMACE

1. Jak mám postupovat, pokud je balík poškozen?

Kupující může podat reklamaci, pokud bude fyzická vada zjištěna během 2 let ode dne vydání věci kupujícímu. Za účelem podání reklamace kupující vyplní a odešle přes internetové stránky nebo na email reklamační formulář dostupný na stránkách, jako předmět zprávy uvede „REKLAMACE”. Reklamační formulář je k dispozici také na letáku, který je přiložen k odeslanému balíku. Informace o stavu vyřízení reklamace bude zákazníkovi zaslána elektronicky jako zpětná odpověď. 

Reklamace bude vyřízena ve lhůtě 14 dnů ode dne podání reklamace, která bude obsahovat popis důvodu reklamace i požadavek zákazníka. Pokud reklamace nebude uznána, zboží bude odesláno zákazníkovi spolu se zdůvodněním zamítnutí reklamace. Pokud bude reklamace uznána, prodávající může zaslat na zákazníkův email, uvedený v objednávce, opravný daňový doklad s automatickým požadavkem o potvrzení přijetí zprávy.    

2. Obdržel jsem jiný výrobek, než jsem objednal.

Zašlete fotografii, název obdrženého výrobku a číslo objednávky na email prodejna@matracesembella.cz

3. Obdržel jsem cizí zásilku.

Informujte nás o této skutečnosti a zašlete zprávu na email prodejna@matracesembella.cz

Zašlete fotografii, název obdrženého výrobku a číslo objednávky.

4. Neobdržel jsem výrobek, který byl uveden na faktuře.

Informujte nás o této skutečnosti a zašlete zprávu na email prodejna@matracesembella.cz

Jako předmět uveďte „Reklamace - chybí". V textu zprávy uveďte název chybějícího zboží.

5. Jak mohu podat reklamaci?

Reklamovaný výrobek bezpečně zabalte, aby nebyl během přepravy poškozen (nejlépe použijte původní obal). Vyplňte formulář "Reklamace zboží", který byl přiložen k zásilce se zbožím (lze jej stáhnout online), a odešlete jej přes kontaktní formulář nebo na email: prodejna@matracesembella.cz s názvem: REKLAMACE

6. V jaké lhůtě mohu podat reklamaci?

Reklamaci lze podat během 2 let ode dne nákupu, uvedeného na prodejní faktuře. 

7. V jaké lhůtě bude reklamace vyřízena?

Reklamace bude vyřízena ve lhůtě 14 dnů ode dne přijetí výrobcem reklamovaného výrobku. 

8. Jakým způsobem mohu kontaktovat reklamační oddělení?

Reklamační oddělení bude kontaktovat zákazníky pouze elektronickou cestou. Vaše dotazy můžete zaslat na email prodejna@matracesembella.cz, jako předmět uveďte „Reklamace”.

GDPR

1. Kde najdu více informací ohledně zpracování osobních údajů?

Seznamte se prosím s informacemi, zveřejněnými na našem webu:

Oznámení o ochraně soukromí na webových stránkách

Oznámení společnosti Recticel o ochraně osobních údajů pro zákazníky, koncové uživatele a dodavatele

Ve věci osobních údajů nebo jejich zpracování nás kontaktujte přes kontaktní formulář: https://matracesembella.cz/napiste-nam, email: soukromídat@matracesembella.cz nebo tel.: (+420) 605 188 620.