Reklamace

Vrácení a výměna matrace

Protože váš komfortní spánek je pro nás na prvním místě, máte u nás 30 nocí zdarma na vyzkoušení matrace. Pokud s ní nebudete spokojeni, neporušenou a bez známek poškození nám ji můžete vrátit a vyměnit za jinou.

Mějte na paměti, že pokud jste doposud spali na nekvalitní matraci, možná pro vás první rána na té nové nebudou příjemná. Vaše tělo je jednoduše na něco zvyklé a ze začátku pro něj může být spaní ve zdravé poloze značně nepohodlné. Pokud si ani po 7 až 10 dnech na novou matraci nezvyknete, doporučujeme ji vyměnit.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Reklamovaný výrobek bezpečně zabalte, aby se během přepravy nepoškodil. Dále je potřeba vyplnit formulář „Reklamace zboží“, který byl přiložen k objednávce, popřípadě ho najdete ke stažení zde.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

Vaši reklamaci vyřídíme během 14 dnů od doručení reklamovaného výrobku, peníze vám pak vrátíme zpět do 30 dnů na účet, který jste uvedli v objednávce. Naše reklamační oddělení můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailové adrese prodejna@matracesembella.cz.